Klauzula informacyjna RODO

Przez dalsze aktywne korzystanie z Serwisu internetowego bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Ośrodek Szkoleniowo-Wdrożeniowy Marek Szarata i Partnerów, w szczególności na potrzeby realizacji świadczonych przez Serwis internetowy usług, tworzenia statystyk, zadawania pytań poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. Poprzez dalsze korzystanie z Serwisu internetowego, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić. Informacje na temat Administratora Danych Osobowych, swoich praw oraz danych jakie zbiera Serwis internetowy znajdziesz w Polityce prywatności.

Aktualności

Empatyczna komunikacja z pacjentem

Empatyczna komunikacja z pacjentem

Na Webinar zapraszamy wszystkich zainteresowanych, dla których budowanie relacji z klientem oraz formułowanie przekazu w sposób świadomy i optymalnie dostosowany do możliwości poznawczych pacjenta stanowi ważny element w pracy z drugim człowiekiem.

Umiejętności komunikacyjne są jednymi z podstawowych kompetencji klinicznych personelu medycznego. Stanowią elementarne narzędzie pracy służące nie tylko do zbierania i przekazywania informacji, gdyż poza budowaniem relacji z pacjentem – efektywna komunikacja znacząco oddziałuje na wiele aspektów opieki zdrowotnej. Dotyczy to zwiększenia satysfakcji pacjentów (Williams i in., 1998), ale także wpływu na współpracę i przestrzeganie zaleceń. Brak prawidłowej komunikacji interpersonalnej  przekłada się bezpośrednio na zgłaszane przez profesjonalistów opieki medycznej trudności w pracy z pacjentami.


Z fizjologicznego punktu widzenia komunikacja wpływa na funkcjonowanie naszego organizmu. Potwierdzają to badania przeprowadzane przez Jamesa J. Lyncha, który twierdzi, „...że dialog między ludźmi nie tylko w sposób znaczący wpływa na pracę serca, lecz może nawet zmieniać biochemię pojedynczych tkanek na najdalszych peryferiach ciała”

Podczas rozmowy ważne jest nie tylko nadawanie komunikatu, ale również umiejętność jego odbierania czyli sztuka aktywnego słuchania, której  każdy z nas może się nauczyć bo jak pokazują liczne badania słuchający i rozumiejący lekarz, to ideał większości pacjentów.


Podczas spotkania uczestnicy poznają:

- Schemat  struktury procesu komunikowania się.

- Model komunikacji  wg  Friedemana Shulza von Thuna.

- Jak  budować relację z pacjentem

- Zdrową semantykę  czyli reakcję ciała na  znaczenie słowa


Prowadząca: Julita Kulka,

mgr psychologii, która od kilkunastu lat prowadzi szkolenia rozwijające umiejętności osobiste i społeczne, warsztaty profilaktyczne dla wszystkich grup wiekowych. Swoje doświadczenie zdobywała pracując m. in. z osobami uzależnionymi, ofiarami przemocy, rodzinami zastępczymi oraz dziećmi przejawiającymi zachowania antyspołeczne. Uczestniczka wielu szkoleń i konferencji, na których systematycznie poznaje i rozwija metody pracy z ciałem w kontekście psychologicznym.

W pracy z pacjentami korzysta z różnych nurtów psychoterapii oraz dorobku wielu szkół. Dostosowuje metody i techniki pracy do problemów klienta. Troszczy się o to, by każdy z kim pracuje czuł się rozumiany i szanowany. Absolwentka Studiów Podyplomowych kierunku Psychosomatyka i Somatopsychologia na Uniwersytecie SWPS.


Data: 08.08.2020 godz. 18.00, czas trwania ok. 2 godziny

Cena: 50 zł  


Zgłoszenia:

Agata Konarska

szkolenia.mtg@gmail.com

+48 662310264


Organizator:

Masaż Tkanek Głębokich.PL SC

61-737 Poznań, ul. 27 Grudnia 9/8